Enzymen dieet – de sleutel tot een lang leven

enzymen zijn lange-keten eiwitten samen in zeer specifieke vormen. Waterstofbruggen, als een bal van de string die wordt gehouden in een zeer bijzondere vorm van kleine stroken van klittenband Als er iets gebeurt met het klittenband zoals obligaties, het enzym eiwit ontrafelt, verliest zijn vorm. Zonder de vorm, kan de sleutel niet meer past bij de sluis. Dan is het niet langer een enzym – zomaar een vreemd eiwit

Wat oorzaak vreemde eiwitten in ons lichaam.? Rechts – ontsteking. Immuunrespons. En dat is precies de betekenis van de auto. Het lichaam aanvallen nu, want het voelt het is een alien aan boord. Zelfs geconfronteerd met niet-zelf.

Wanneer de obligaties zijn gebroken, het breken van het enzym, en kan zijn specifieke taak niet meer doen. Een dergelijke combinatie-enzym wordt gezegd te denatureren. Verschillende gebeurtenissen veroorzaken een enzym gedenatureerd:

– verhitting boven 118 F (koken)

– Drugs

– Alcohol

– Fluoride

– vrije radicalen

– Food processing

– Canned

– bestraling

Bijna alle bewerkte voedingsmiddelen bevatten overvloed van gedenatureerd, allergene enzymen. De meerderheid van allergie vandaag kunnen direct worden verwerkt voedselvergiftiging toegeschreven. . Voedselallergie

Wat is beschaving vernietigd melk: het doden van de enzymen door warmte, door antibiotica en hormonen om de koeien dieet, houden de koeien in een mineraal arme omgeving en kunstmatig bereidt hen voor langere opslag. (Prijs) (1.999.002) (1.999.001) (1.999.021) ETEN IN AMERIKA: Een geconditioneerde respons (1.999.022) (1.999.002) (1.999.001) Nu de meeste van ons zijn wat we weten moeten eten. Maar als het er echt toe doet, wat het doet, meerdere malen per dag, velen van ons gewoon eet voedsel dat we “honger”. Wij zijn voortdurend aangevallen met? Beelden van hamburgers, friet, ijs, chips, Pepsi, snoep, donuts, melk, kaas, MGD, enz. Alleen het horen van die woorden maakt onze Pavlov watertanden. Dit zijn de beste ooit vergiften. Niet alleen dat ze weinig of geen voedingswaarde; zelfs als er nagenoeg geen kans krijgen van het onze omdat deze voedingsmiddelen geen enzymen in hen. Alle waren tijdens verwerking. Derhalve wordt de volledige last van digestie gebrachte enzymen van ons lichaam. Voedingsmiddelen zijn gedaald slechts gedeeltelijk ooit gebroken, of niet, door onze eigen spijsverteringsenzymen, want is veel voedingsmiddelen zijn zo vreemd, zo verwerkt, zoveel chemische stoffen en conserveringsmiddelen en zijn nieuw in het menselijk ras, dat ze overweldigen het vermogen van ons lichaam om te metaboliseren.

Natuurlijke en rauwe voedingsmiddelen bevatten voedingsstoffen, zoals vitaminen, mineralen en enzymen. Bewerkte voedingsmiddelen kan worden omschreven als devitalized – er niet veel in die we kunnen gebruiken. Het “voedsel van de handel” zijn gemaakt op de plank laatste een lange tijd te worden verkocht. Dit heeft niets te maken met het menselijke dieet.

garbage in, garbage IN

Dus, wat gebeurt er met al die onverteerd voedsel? Waar gaat het naartoe? Nou, wat er gebeurt is, een stuk gaat in maar nooit komt. Een beetje vaag? De gemiddelde 35-jarige heeft tussen 4-22 pond van onverteerd voedsel in de darm alleen, zelfs volgens de FDA. (1.999.002) (1.999.001) Zoals hierboven vermeld, blijven rottende afval niet alleen in de darm, maar het kan zijn weg intact maken in de bloedbaan vrijwel elk gebied van het lichaam worden toegepast. Dergelijke eten vreemd en ontsteking op een plaats waar het is ingediend oorzaak.

Vegetarisme – Hoe complete voeding krijgen zonder dierlijk vlees

Het heeft herhaaldelijk bewezen in honderden studies over de jaren dat een evenwichtige voeding is belangrijk voor een goede gezondheid. Dit betekent dat u elke dag te consumeren, de benodigde hoeveelheden van voedingsmiddelen uit de vijf grote groepen levensmiddelen. Hoewel dit voor de meeste mensen, kan het moeilijk voor vegetariërs of veganisten zeker.

vegetariërs eet geen dierlijk vlees, maar ze eten andere dierlijke producten zoals eieren of zuivelproducten. Het is een grote uitdaging voor hen om de dagelijks aanbevolen hoeveelheden eiwitten consumeren, als hun belangrijkste bron voor dit zal slechts bonen.

De uitdaging is nog groter voor veganisten, die geen dierlijke producten, zoals melk en eieren te eten. Niet alleen hebben ze een harde tijd om alle eiwitten die ze nodig hebben, maar ze zijn ook gevoelig voor tekorten aan vitamine B12 en calcium. (1.999.002) (1.999.001), maar deze problemen lijken alleen aan niet-veganisten of vegetariërs niet zichtbaar zijn, omdat deze mensen die vooral granen, fruit en groenten te eten is niet echt een probleem, hun lichaam fit en gezond . In feite zijn de meeste van hen zijn veel gezonder dan gewone mensen die allerlei soorten voedsel consumeren.

Dit kan te wijten zijn aan het feit dat de meeste vegetariërs en veganisten zijn goed afgestemd op hun lichaam en de nodige stappen te nemen om te waarborgen worden toegeschreven aan die hun lichaam nodig heeft alle voedingsstoffen.

Meestal is het de mensen rond de vegetariërs of veganisten, die zich meer zorgen maken over hun dieet dan de mensen zelf. Bijvoorbeeld, familie en vrienden altijd zorgen te maken dat dit veggie-eters niet genoeg eiwitten in hun lichaam, maar voor de vegetarische, dit is niet echt een probleem, omdat ze eiwitten uit andere bronnen.

eiwitconsumptie is heel gemakkelijk voor vegetariërs, want er zijn in feite veel verschillende bronnen van eiwitten, naast dierlijk vlees. Het kan worden verkregen uit zuivelproducten, zoals melk, en verschillende soorten noten, bonen en zaden.

In feite, met alle soorten bonen om uit te kiezen, zelfs veganisten die willen geen melk niet ontbreken in de keuze van eiwitbronnen drinken. Voor regelmatige vleeseters kunnen vervangen bonen heel moeilijk te doorgronden voor vlees.

, maar houd in gedachten dat vegetarisme of veganisme is een lifestyle keuze en met de juiste hoeveelheid van de bepaling, kan de overgang vrij eenvoudig. Immers, er zijn tientallen verschillende variëteiten van bonen die kan worden geserveerd in een honderd verschillende manieren.

Je hebt misschien gemerkt dat veganisten eten veel tofu met hun maaltijden. Dit is een van de belangrijkste alternatieve eiwitbronnen, samen met andere sojaproducten. De andere belangrijke bron van eiwitten bonen, een kop die overeenkomt met twee gram mager vlees wat betreft eiwitgehalte.

eiwit is waarschijnlijk de enige uitdaging voor vegetariërs. U zeker niet een probleem met de andere vitaminen en mineralen, omdat ze verbruiken veel groenten en fruit op een dagelijkse basis. In feite, kunnen ze ook meer voedingsstoffen dan mensen met een normaal dieet.

veganisten anderzijds, zijn meer vatbaar voor fouten, te vinden in bepaalde voedingsstoffen, zoals vitamine B12 en calcium, die moeilijk kan worden in andere dierlijke producten als bronnen.

om te compenseren voor deze tekortkomingen, zijn veganisten geadviseerd om regelmatig vitamine B12 supplementen te nemen. Hoewel de beste bron van deze vitamine is dierlijk vlees zijn een aantal supplementen heel goed en kan creëren met de veganisten voldoende hoeveelheden vitamine B12. (1.999.002) (1.999.001) Calcium is een andere voedingsstof die vooral wordt aangetroffen in melk, dat is een zuivelproduct dat veganisten niet consumeren. Het drinken van calcium verrijkte sojamelk kan helpen zorgen voor de nodige calcium eisen van het lichaam.

Met alle voedingssupplementen die vandaag beschikbaar zijn, kan het heel simpel, complete voeding ongeacht welk dieet om je te volgen.

Groene Koel 4 Kids Korte laarzen KEESJE

Voordelig de Groene Koel 4 Kids Korte laarzen KEESJE online kopen. Model is voor Meisjes en de leverbare maten zijn 24,25,26.

Koel 4 Kids Meisjes>Schoenen>Laarzen>Korte laarzen

Uit de schoenen collectie van Koel4Kids korte meisjes laarzen KEESJE GRASS GREEN BUFFALO SOLE BLU in een mooie groene kleur. Deze laarzen hebben een uitneembaar voetbed. De rits loopt niet helemaal door tot bovenaan de schacht. De laarzen zijn geheel van leer met een rubber profiel zool. Wij adviseren u de laarzen te behandelen met Nanopro. Dit ter bescherming tegen vuil en water. *Schachthoogte is gemeten bij maat 30.*

via Laarzen

Het belang van voeding Gezondheid Wellness Driehoek in ons leven

In het gebied van voeding gezondheid wellness, in tegenstelling tot wat de meeste mensen denken, het leven is niet een kwestie van leven en dood; het wordt niet gemeten door absolute leven en dood. Integendeel, wordt gemeten door een spectrum van de gezondheid – een spectrum aan de gezondheid een zijde van de extreme dood en de andere is dat van een gezonde welzijn en niet slechts leven. Zodat het nemen spectrum van voeding gezondheid wellness als basis, kunnen we zeggen dat hoe gezonder je bent, hoe verder hij is van de dood. In deze zaak zal automatisch worden opgenomen in de loop van de tijd, als je de heide normaal zou beginnen op een bepaald moment in zijn leeftijd verslechteren.

Maar zelfs als de verslechtering van de gezondheid is onvermijdelijk als de tijd gaat (althans praktisch, niet theoretisch), we kunnen een nutritioneel wellness te maken met de persoonlijke gezondheid levensstijl en gewoonten om de verslechtering van het hebben gezondheid vertragen verschillende manieren – of beter, op vele manieren, die moeten worden geïntegreerd. Sommige van deze voeding de gezondheid wellness mogelijkheden voor verbetering zijn passende fysieke activiteit, een gezonde psychologische dispositie en een zorgvuldig geplande dieet, met de laatste is de focus van de onderstaande.

Waarom de juiste voeding is belangrijk voor de gezondheid voeding wellness en duurzaamheid? Het lichaam wordt geleverd met behulp van diverse chemicaliën en wordt voornamelijk aangehouden met zuurstof, waterstof en koolstof, samen met andere noodzakelijke elementen zoals calcium, ijzer, zink, etc. Al deze kan worden opgehaald alleen door het eten en drinken, of in met andere woorden, door het eten, behalve zuurstof die in de ademhaling kan worden geabsorbeerd. Deze chemicaliën zijn wat stimuleert en helpt zowel onze geest en lichaam te werken, zodat we kunnen zeggen dat voeding is de basis en de hoek van de gezondheid voeding wellness driehoek. Dit komt omdat zonder de juiste voeding, het lichaam niet enige vorm van energie om zijn bewegingen te gebruiken, waardoor de mogelijkheid van een goede lichaamsbeweging of wellness activiteit, waardoor het verminderen gezondheid te grijpen.

Op het psychologische gedeelte, een persoon zonder de juiste voeding nodig zou zijn door de Geest, niet in staat om hogere mentale processen, zodat de noodzaak van een gezonde psychologische dispositie is te ver van de macht. Maar het is belangrijk om te onthouden om kuuroord te nemen met betrekking tot hun eigen dieet dat wetenschappers het idee dat de geest, vooral het bewustzijn van een persoon in staat is om te rijden naar zijn eigen ontwerp te accepteren. Hoewel dit waar kan zijn, de bijdrage van de juiste inname van voedsel is het vergroten van ons eigen voedsel kan niet worden ontkend gezondheid Wellness Driehoek.

Mobiele telefoons zijn gewoon onvervangbaar

Mobiele telefoons zijn gewoon onvervangbaar. Men kan zich zelfs niet voorstellen een leven zonder deze mobiele apparaten. Ze hebben gewoon worden onze beste maatjes, waardoor de hele wereld in onze handen. Men moet ook dank aan de mobiele bedrijven die veel inspanningen steken in naar buiten komen met nieuwe en verbeterde mobiele handsets voor de telefoon gebruikers. Hetzelfde geldt als het gaat om mobiele telefoon gaat. Op dit moment is het contract telefoon deals, pay as you go aanbiedingen en SIM alleen aanbiedingen die zeer populair onder de Britse telefoon gebruikers.

In geval van een contract telefoon gaat, de gebruiker een overeenkomst aangaat met een bepaalde mobiele operator en blijft bij hetzelfde voor een vaste periode. Deze term kan variëren van 12 tot 24 maanden. Alle telefoon gebruiker moet doen is betalen zijn maandelijkse telefoonrekeningen. De gebruiker krijgt niet alleen de nieuwste handset tegen betaalbare prijzen, maar krijgt ook een aantal freebies in de vorm van laptops, lcd-tv’s, spelcomputers, vrije teksten, gratis berichten en nog veel meer. Nu, als het gaat om pay as you go deals, is er geen dergelijke dingen zoals contract en maandelijkse telefoonrekening. De gebruiker moet eerst zijn telefoon balans op te laden en later worden gebruikt van de diensten van de provider.

Vervolgens komt de beurt aan SIM Only aanbiedingen. Zoals blijkt uit de naam zelf, hier de koper krijgt slechts een SIM-kaart en de handset niet. De SIM-kaart kan worden ingebracht in een oude toestel en dus, dit bespaart de gebruiker van de uitgaven veel geld op het kopen van een nieuw toestel. Men kan ook gemakkelijk switchen van de ene operator naar de andere en moet een maand mededeling enige periode dienen. Dit komt als een geweldige optie voor degenen die veel reizen. Gewoon een geweldige manier om te besparen! Nu, wat men kan vragen. De gebruiker krijgt ook een aantal gratis cadeaus met deze aanbiedingen ook. Dus, een win-win situatie voor de telefoon gebruikers in heel het Verenigd Koninkrijk.

Naast al deze deals, kan men ook kiezen voor SIM-vrije mobiele telefoons. Deze mobiele apparaten komen zonder SIM-kaart in hen. Men kan een SIM plaatst in deze telefoons en kunt ze geactiveerd. En, als het gaat om het kopen van een goede deal, diverse online mobiele winkels doen het geweldig banen. Hier kan men gemakkelijk controleren of alle beschikbare telefoon gaat en makkelijk oppikken degene die hem het best pas

Voeding voor de weg – Eten en drinken Before The Long Run

De voeding is belangrijk voor een loper in het algemeen. Het is echter nog belangrijker als je lange afstanden, en training voor wegwedstrijden lopen. . Wat je eet zal helpen op de lange termijn voor u bepalen hoe goed uw lopende gaat

moet je gaan nadenken over wat je eet twee dagen voor uw lange termijn of wegwedstrijd – en je moet nadenken over koolhydraten. Runners wilt je inname van koolhydraten te verhogen, maar niet uw totale calorieën. Dat is de fout die veel lopers. Ze voelen dat carbo-loading betekent dat ze eten alle pizza en pasta die het aankan.

Maar in werkelijkheid, het betekent om de hoeveelheid koolhydraten die je eet gedurende de tijd te verhogen. Als je meer vlees dan je bron van koolhydraten (zoals rijst) te eten, rijst eten meer vlees dan in dezelfde periode. Goede bronnen van koolhydraten om pasta, rijst, aardappelen en zetmeelrijke groenten eten.

Vlak voor uw lange termijn of wegwedstrijd, moet je uit de buurt van voedingsmiddelen die rijk zijn aan vezels inhoud blijven proberen. Je wilt niet dat de vezel tijdens wegwedstrijden of in het midden van een lange run op zijn beurt.

Dus, zorg ervoor dat je verblijf goed gehydrateerd de paar dagen voor uw lange termijn of ras. U wilt ook de consumptie van alcoholische dranken proberen veel weg te blijven. Alcohol kan leiden tot uitdroging -., En je wilt dit niet voor de duur van het experiment

De ochtend duur of ras, ten minste eten een uur voordat u wilt beginnen. Indien mogelijk, gedurende 2 uur. En zorg ervoor dat je nog eet veel koolhydraten en eiwitten. Veel lopers een bagel of een stukje toast met pindakaas te eten. Velen zullen een kom ontbijtgranen eten. Als je eet een kom ontbijtgranen, kijk het vezelgehalte.

Ik wil graag een power bar eten voordat ik dat doe. Op mijn lange termijn Ik heb dit ook doen voor een race, ik run. Het heeft alle voedingsstoffen in het dat ik voldoende en het vult me ​​up

voor de levering van water in de ochtend -. Zorg ervoor dat u goed gehydrateerd te blijven. Echter, een andere fout die lopers leveren aan meer dan hydrateren. Dit kan ertoe leiden dat u hoeft te stoppen om zichzelf te ontlasten tijdens het hardlopen. Een goede vuistregel is om 16 liter water te drinken voor ongeveer een uur voordat u van plan bent eropuit. Stop dan met het drinken van water tot ongeveer 10-15 minuten voordat u begint. Op dit moment drinken ongeveer 6 ons om ervoor te zorgen dat u genoeg om te beginnen gehydrateerd zal hebben.

Dept Jacket Coat Parka Roze

Dept voor Dames. Deze stoere parka in het pink is een must voor het voorjaar Door middel van een elastische band wordt er een taille gecreeerd. Aan de voorzijde loopt een neon roze rits met daarboven drukknopen bij de hals. De mouwen kunnen worden omgeslagen en vastgezet worden met een knoop. De jas is voorzien van een capuchon.

Kledingmerk: Dept

Bezorgkosten: 4.95

Levertijd: 1 day

Retour: binnen 30 dagen

via Dept Jacket

Bodybuilder dieet voor optimale bodybuilding

bodybuilder dieet – wat is het eerste wat je geleerd over voeding in de lagere school, als onderdeel van de basis? Meestal is de categorieën van voedsel en wat te eten te geven, hoe om te gaan, te groeien en gloeien. Kinderen leren dingen als brood is een go-food, omdat het valt onder een uitgebalanceerd dieet van koolhydraten, die ons lichaam energie geeft en dat teveel snoep is niet goed, omdat onze systemen vereisen.

Op dezelfde manier moeten degenen die willen spiergroei de belangrijkste dingen onder bodybuilders dieet zijn om voor hen om te weten, en wat niet leren wat te eten. Op deze manier kunnen ze de beste resultaten te bereiken en met de juiste oefeningen, begint afgezwakt en gebeeldhouwde om de gezonde manier.

Eet Vaak

hebben allemaal de professionele trainer bereikt en de maximale spiermassa hetzelfde over bodybuilders dieet zeggen, kleinere en meer frequente maaltijden gedurende de dag zijn beter dan drie grote maaltijden. Waarom? Het is gewoon omdat hoe meer je eet, hoe sneller je stofwisseling. Dit komt neer op meer vetverlies en je lichaam, waardoor hun katabole toestand te vermijden, of de staat waarin spiergroei stagneert, gebeurde er na 3 of 4 uur. Dit is wanneer je lichaam denkt dat het honger heeft en gebruikt uw spiermassa, zodat het vet, iets wat je niet wilt. Dus eet elke 3 uur om een ​​goede spiergroei zorgen, plus je energie verloren ernstige gewichtheffen of cardiovasculaire oefeningen te vullen. (1.999.002) (1.999.001) (1.999.006) Eet de juiste bedragen (1.999.007) (1.999.002) (1.999.001) Zoals iedereen leert op de lagere school, een uitgebalanceerd dieet niet eten is slecht voor u. Hetzelfde geldt voor het bouwen dieet, hoewel de verhoudingen heel anders dieet de gemiddelde persoon. De bedragen zijn ideaal: 40% eiwit, 40% koolhydraten en 20% gezonde vetten. Als je te veel van een ding zou kunnen nemen, kunnen de resultaten desastreus voor je. Je zou kunnen krijgen dan moe, ontbreekt de energie en de kracht om de trainingen te voltooien of zonder het zien van de trein voor enkele weken, geen veranderingen. De Bill Phillips meetmethode is om je gesloten vuist te gebruiken als een maatregel van een deel van koolhydraten en uw open palm naar een gedeelte van het eiwit te meten.

voedsel calorieën in een cyclus

Als uw lichaam verandert, past ook. Dus als je metabolisme wordt gebruikt om een ​​bepaalde hoeveelheid calorieën, kan het daar blijven, en je zal moeite hebben om het opnieuw te hebben. Om dit te voorkomen, terwijl het polijsten, volg calorie fietsen, wat betekent dat zet de hoeveelheid calorieën die je neemt in wekelijkse. Bijvoorbeeld, een hoge calorie-inname gedurende 5 dagen slechts ongeveer 2 dagen lage calorie-inname, of 2 week hoge calorie-inname, gevolgd door 2 weken van de lage calorie-inname gevolgd. Op deze manier zult u uw lichaam te houden op zijn tenen als zij dat nodig achten om uw inspannende activiteiten te ondersteunen en uw stofwisseling zal niet stagneren. Met deze als onderdeel van uw bodybuilder dieet plan, kun je niet fout gaan en je zult zien dat gezond eten en na een goed dieet plan zal bereiken groot succes.

Probeer Groene Smoothies, eten en goede smaak unlock

Misschien kun je proberen te denken van het maken van sap, maar zijn niet bereid om te investeren in een sapcentrifuge. U kunt bijna net zo goed met een mixer. Je mist gewoon de concentratie van de macht die een sapcentrifuge brengt. Een smoothie, alle vezel gemengd met het sap. Het sap wordt gebroken, want het is in een sapcentrifuge en zal het makkelijker om de voedingsstoffen te gebruiken, maar je zal vinden in de hele vrucht of groente.

Groene Smoothies Let You Keep The Fiber

Het voordeel dat de hele zaak is dat je alle vezels in het genot. Dit is handig als u Smoothies van zoete vruchten zoals sinaasappels en appels, omdat de vezel onderdrukt de suiker spike die u anders zou kunnen krijgen. Dus als u niet zeker weet de weg vrij voor volledige Sap gaan dan deze tussenstap zijn ja, hebt u waarschijnlijk al een blender.

Houd uw smoothie Simple

Het beste punt dat ik kan je is als je jezelf een smoothie te maken, houd het simpel te stellen. Vliegtuig met 40% fruit en 60% groenten. Zelfs als u niet hebt gemaakt smoothies voordat ik stel voor spinazie. Spinazie bladeren zijn nog steeds geladen met voeding hebben een zeer milde smaak. Boerenkool bladeren worden ook verpakt voedsel, maar hebben een ruw smaak. U wilt uw groene bladgroenten te zetten tussen de verschillende types, maar jezelf voor te bereiden. . Misschien met de toevoeging van slechts 1 vel van de nieuwe groenten totdat je weet hoe het smaakt run (1.999.002) (1.999.001) Hier is een eenvoudig recept met spinazie als kernelement: (1.999.002) (1.999.001)
1 handvol spinazie
1/2 komkommer
3 stengels bleekselderij
1 banaan
1 appel
Te wijzigen van ijs en water plakken, vloeibare

meng de spinazie eerste

Zet ​​het in de blender, de spinazie en gebruik vervolgens de bleekselderij, drukt u op de spinazie op de bladeren naar beneden. Na de spinazie en selderij uiteinden van de vorm van een pasta, snijd de appel in plakjes en leg hem weer in de selderij te druk naar beneden. Als dit wordt gedaan is gezet in de banaan en komkommer met het ijs en water. Ga gemakkelijk op het water totdat je weet hoeveel je nodig hebt. Zorg ervoor dat het deksel goed is en laat rip. De rest van de onderdelen zou moeten zijn zonder problemen

dan vloeibaar. Zet een glas en geven aan al de helende dieet, krijg je van hem. Smoothies zijn een grote helende geheimen van het leven.