Tennis Nutrition – een belangrijke factor op de weg naar tennisser elite

Tennis voeding is iets dat vaak over het hoofd gezien door veel tennissers. Als je mensen vraagt ​​wat is de belangrijkste factor in opleiding, veel zou zeggen, oefeningen, fitness oefeningen, maar je hoeft niet perfect je techniek veel zou zeggen dat uw dieet. Wat zal je brandstof uw lichaam gemaakt met behoeften correct zodat je langer kan duren en uw topprestaties te bereiken tijdens de training en in het bijzonder in het spel. U kunt de beste clubs, trainers en coaches hebben, maar zonder de juiste voeding Tennis U bent slechts de helft van de tennisser je zou kunnen worden! Ontdek hoe je een elite speler met de volgende tips kan zijn!

loopt de energie tijdens de wedstrijden?

Als u een tekort aan energie tijdens het komt dan overeen met een van de dingen die je kunt doen met uw dieet, verminderen de hoeveelheid suiker en cafeïne je in en verhoging van het bedrag van groenten.

suiker en cafeïne is een geweldige manier om energie te stimuleren, maar als u zich aan hen, zal je lichaam afhankelijk zijn, als een bron van energie en als je lichaam gebruikt alles wat het geeft je het gevoel echt moe. Groenten zijn een geweldige manier om alle zetmeel en koolhydraten om te zetten in energie, dus zorg ervoor dat u en eten rauwe 5 en 3 gekookte groenten elke dag! (1.999.002) (1.999.001)
kan niet tijdens de wedstrijden?

richten een probleem, veel mensen, is het verlies van de focus tijdens games. Dit kan worden veroorzaakt door vele redenen, maar we weten allemaal hoe veel van een nadeel, kan dit voor de speler. De beste manier kunt u uw aandacht te verhogen is om te veel slapen krijgen voor een wedstrijd.

slaapt u gerust voor het spel en de slaap is ook de beste tijd voor je lichaam om te gaan door spiergroei en herstel, dat is waarom je minstens 8-10 uur van goede slaap nodig! (1.999.002) (1.999.001)
verlies van de macht tijdens een spel?

Soms zie je spelers gaan op de baan en domineren hun verzet alleen maar om ze later te verslaan in het spel. Wat zou hebben gemaakt dit gebeuren? Er zijn een aantal factoren, waaronder het verlies van focus, slecht tennis mentaliteit en ook (en vooral) een slechte tennis voeding.

Om ervoor te zorgen dat dit niet gebeurt, zorgt u ervoor dat u wilt dat uw tennis voeding in uw dieet en wilt u ervoor zorgen dat u veel water drinken! Hun prestaties kan sterk worden beïnvloed door uw inname van water – als je dorst uw watervoorraden zou hebben met 2% gekrompen, die niet lijkt misschien veel, maar 1% verlies betekent een verlies van 10% in de prestaties. Dat is een verlies van 20% niet genoeg water drinken alleen door de.

Cardiovasculaire gezondheid en goede voeding die het nodig heeft

De jaren tussen 2000 en 2010 hart-gerelateerde sterfgevallen waren 40% lager en de-slag-gerelateerde sterfgevallen zijn 35% gedaald. Het aantal mensen die roken heeft slechts 16% gedaald en degenen die te zwaar zijn, zijn gedaald door minder dan drie procent. Goede cardiovasculaire gezondheid is gebaseerd op twee verschillende concepten – gedragingen en factoren. Het ideaal van deze twee termen is de belangrijkste manier om een ​​goede cardiovasculaire gezondheid te krijgen.

Ideaal voor Cardiovasculaire Behavioral Health

De gedragingen die worden gedefinieerd als optimaal voor een goede totale en cardiovasculaire gezondheid zijn onder andere:. niet roken, verkrijgen en behouden van een gezond gewicht, het verkrijgen van de juiste hoeveelheid van de oefening, zoals gedefinieerd door de American Heart Association

ideaal voor cardiovasculaire gezondheid

Dit omvat optimale bloeddruk , nuchtere bloedsuikerspiegel en cholesterolgehalte. Alle drie getallen moet worden ingesteld binnen de AHA en zijn het best als ze zonder medicatie helemaal onderhouden gebied

in het verleden., De American Heart Association, de American Diabetes Association en de American Cancer Association hebben allemaal gericht op individuele ziekten, maar het denken is veranderd in de afgelopen jaren. In plaats van zorgen te maken over een ziekte die nu zijn de aanbevelingen om te werken aan een algehele gezonde levensstijl. Het gezond gedrag die worden aanbevolen voor een goede cardiovasculaire gezondheid, zijn gescheiden in Tip voor kinderen en volwassenen en omvatten:

Roken

– Volwassenen: Hoe eerder dat je rookt, hoe meer voordelen voor de gezondheid die je zo wilt stoppen te krijgen. Longfunctie kan snel worden hersteld, wat de kans op het ontwikkelen van hart-en vaatziekten en longaandoeningen.

– Kinderen: Het is makkelijker om nooit stoppen met roken in de eerste plaats dan om het af zodra u een gewoonte

hebben ontwikkeld

BMI

– Volwassenen:. Een gezond gewicht, dat is opgericht door de AHA is het doel. Er moet echter niet alleen maar een rage te worden bereikt met een gezonde en evenwichtige voeding. Diëten, vooral degenen die een hele voedsel groep of dat geluid bizarre gevaarlijk kunnen negeren omdat ze de neiging op te bouwen onrealistische verwachtingen. Het gewicht verloren op een rage dieet is meestal water gewicht met gewicht snel terug gekregen. Het is beter om een ​​verstandig dieet dat zorgt voor de langzame, gestage en onderhoudbare gewichtsverlies gebruik hebben. Voor degenen die met veel moeite, om gewicht te verliezen, het doel moet zijn om het gewicht te houden van klimmen verder

– Kinderen:. Moeten worden aangemoedigd om actiever te worden (ze moeten minstens een uur lichamelijke activiteit per dag te ontvangen) en moet meer gezond te eten. Eet veel fruit: Volwassenen – In aanvulling op het uur van de actieve tijd, zou er geen scherm periode elke dag waar er geen televisie, computer, enz.

worden

gezonde voeding

en zijn groenten, geen gefrituurd voedsel, geen zout toegevoegd, en gezonde vetten. Eiwitten moet komen van mager vlees en plantaardige bronnen zoals soja, die alleen volledig plantaardige eiwitten komen.

– Kinderen: geen schoon bord regel, kleine porties en gezonde keuzes moet de basis vormen van het dieet van het kind

zijn de nieuwe richtlijnen

De American Heart Association heeft een grafisch ingesteld . met drie niveaus: arm, tussen-en een optimale gezondheid. . Hoe gezonder uw dieet is gezonder en die je ander gedrag zijn, hoe hoger de score

gezonde voeding

Een gezonde voeding bevat alle drie macronutriënten: eiwitten, koolhydraten en vetten. Koolhydraten moet de gezonde, complexe diversiteit en vetten mogen alleen afkomstig zijn van gezonde bronnen. Eiwitten die kan komen van plantaardige en dierlijke bronnen moeten slank zijn. Eiwit supplementen kunnen eveneens worden opgenomen in de gezonde voeding en kan zeer voordelig zijn voor de gezondheid. De American Heart Association suggereert dat de voeding bestaan ​​uit ten hoogste 35% eiwit calorieën koolhydraten. Meeste voeding

dierlijke eiwitten (1.999.002) (1.999.001) Dierlijke eiwitten zijn compleet omdat ze alle acht essentiële aminozuren die het lichaam niet voor zichzelf te creëren. De beste van dierlijke eiwitten zijn mager vlees, zoals kalkoen en kip, eieren en vetarme zuivelproducten. Rood vlees moet zoveel mogelijk worden vermeden.

plantaardige eiwitten

Met uitzondering van soja-eiwit, plantaardige eiwitten onvolledig zijn, omdat ze niet over een van de essentiële aminozuren. Een vegetarisch of veganistisch kan voldoende eiwitten, zolang ze krijgen een verscheidenheid van verschillende voedingsmiddelen te krijgen in deze categorie.

eiwitsupplementen

Er zijn een aantal verschillende soorten eiwit supplementen met inbegrip van proteïne poeders, bars en vloeibaar eiwit supplement shots. Alle supplementen van plantaardige eiwitten of dierlijke eiwitten gebaseerde en moeten zorgvuldig worden geselecteerd, niet alleen voor de hoeveelheid eiwit die ze bevatten, maar ook de kwaliteit van de ingrediënten. Deze supplementen mag geen toegevoegde suikers of vetten.

wei-eiwit en een gezond hart

Wei-eiwit is afkomstig uit melk als een bijproduct van de kaas. Alle proteïne poeder, wei is de meest voorkomende en komt in twee vormen: het concentraat, die de minst dure, heeft 30-85% eiwit, terwijl het isolaat 90% en is duurder. De wei-eiwit isolaat minder lactose en kan van mensen die gevoelig zijn voor zuivelproducten tolereren.

wei-eiwit is een uitstekende bron van aminozuren, waaronder vertakte keten aminozuren die uniek zijn doordat zij rechtstreeks omgezet in spierweefsel. Ze verhogen om spierherstel na het sporten en spierafbraak immuniteit te voorkomen, te verbeteren. Het kan ook het verbeteren van de bloeddruk en bloedvaten functie. Wei-eiwit, zoals de meeste eiwitbronnen helpt om een ​​stabiele en consistente bloedsuikerspiegel na een maaltijd te houden en kan helpen om de honger op de baai.

soja-eiwit

Twee porties van elke vorm van soja-eiwit per dag kan oplopen tot negen punten het cholesterolgehalte in het bloed te verlagen en kan ook de bloeddruk verlagen. Samen met deze twee factoren verminderen het risico op een hartaanval ook. Zoals wei, soja zowel een concentraat en isolaat een licht verteerbare vorm en de vorm van het eiwit. Soja-eiwit is geschikt voor vegetariërs en veganisten.

Egg Protein

Ei-eiwit wordt gemaakt van het wit van het ei, de perfecte eiwit waaraan alle anderen worden ingedeeld als is afgeleid. Ei-eiwit poeder is de grootste bron van de aminozuren alanine, argine, glycine en methionine.

Rice Protein

afgeleid van rijst eiwit bruine rijst en bevat alle acht essentiële aminozuren, waardoor het een compleet eiwit. Het is ook hypoallergeen, zodat het een goede bron van voedsel zal hebben voor degenen die voedselintoleranties en allergieën en is ook goed voor vegetariërs en veganisten.

koolhydraten

Ondanks de bum rap was het altijd in de laatste paar jaar, moet koolhydraten vormen de meerderheid van gezond eten, op zijn minst moeten de complexe koolhydraten. Deze omvatten volkoren brood en pasta, groenten en fruit en andere levensmiddelen. Enkelvoudige koolhydraten moeten ernstig worden beperkt of vermeden zoveel mogelijk.

vetten

Gezonde vetten spelen een belangrijke rol in hart-gezond dieet en moet tot 20% van de dagelijkse calorie-inname. Goede vetten zijn vette vis, olijfolie en avocado’s.